Assalamualaikum,
Pissed off? Yup ..minggu ni memang pissed off sangat..malas la nak cerita pasal nape aku leh pissed off .
Yer ..memang aku pissed off dengan sape2 yang tah ape-ape ni...macam bagus sangat..bila kite tembak dia balik tau lak carik alasan, kunun nak cover line..tapi I won't never believe it..ko cakap la ape2 pun, definitely I listened to you, but I won't bother it at all..
WHY? sebab nye, you is not good enough to talk or gimme that such of advise.
Before you judge me, you better be sure you are better than me!
![]() |
| Pinned from Pinterest.com |




No comments:
Post a Comment